Página principal

Any 2 Num 5 – la sagrada família 29 de desembre de 2013


Descargar 25.99 Kb.
Fecha de conversión18.07.2016
Tamaño25.99 Kb.


Any 2 Num 5 – LA SAGRADA FAMÍLIA 29 de desembre de 2013




ORACIÓ DE CONSAGRACIÓ A LA SAGRADA FAMÍLIA

Família Santa de Natzaret, Família de Jesús, Maria i Josep, Icona de la Trinitat-Família Divina.



Oh Jesús, Redemptor nostre, que havent vingut a il·luminar el món amb la Paraula i amb l'exemple, heu volgut passar la major part de la vostra vida, humil i subjecte a Santa Maria i a Sant Josep a la pobra casa de Natzaret, santificant aquella Família que havia de ser el model de totes les famílies cristianes; acolliu benigne la nostra, que ara es dedica i es consagra a Vós.

Santa Maria, Mare de Jesús i Mare nostra, amb la vostra piadosa intercessió feu que sigui acceptable a Jesús aquesta humil ofrena, i obtingueu-nos la seva gràcia i benedicció.

Sant Josep, custodi santíssim de Jesús i de Maria, socorreu-nos amb les vostres pregàries en totes les necessitats espirituals i temporals, a fi que en unió amb Maria i amb Vós, puguem beneir eternament al nostre diví Redemptor Jesús.

Jesús, Josep i Maria: digneu-vos protegir la nostra família, guardar-la i establir en ella la pau i la concòrdia de la caritat cristiana, perquè imitant l'exemple diví de la vostra Família, pugui arribar a tota sencera, sense faltar ni tan sols un membre, a l'eterna benaurança. Amén.

Jesús, Josep i Maria, us dono el cor i l'ànima mia.

Jesús, Josep i Maria, assistiu-me en l'última agonia.

Jesús, Josep i Maria, descansi en pau amb vosaltres l'ànima mia.



pensaments i idees sobre la família
“Quienes hablan contra la familia no saben lo que hacen, porque no saben lo que deshacen”. Gilbert Keith Chesterton (1874-1936). Escritor inglés.



“Todas las familias felices se asemejan, pero las desgraciadas lo son de distinta manera”. León Tolstoi (1828-1910). Escritor ruso.



“Todos los pueblos hostiles a la familia han terminado, tarde o temprano, por un empobrecimiento del alma”. Conde de Keyserling (1880-1946). Filósofo alemán.



“Una familia feliz no es sino un paraíso anticipado”. John Bowring (1792-1872). Escritor, lingüista y diplomático británico.



“La familia es más sagrada que el estado”. Pío XI. Ambrogio Damiano Achille Ratti (1857-1939). Papa de la Iglesia Católica.



“La familia es base de la sociedad y el lugar donde las personas aprenden por vez primera los valores que les guían durante toda su vida”. Juan Pablo II (1920-2005) Papa de la iglesia católica.



“La familia es un núcleo sagrado”. Joseph Leon Edel (1907-1997). Crítico literario y biógrafo estadounidense.



“La familia está llamada a ser templo, o sea, casa de oración: una oración sencilla, llena de esfuerzo y ternura. Una oración que se hace vida, para que toda la vida se convierta en oración”. Juan Pablo II (1920-2005) Papa de la iglesia católica.



“La familia es el espejo de la sociedad”. Víctor Hugo (1802-1885). Escritor francés.



“La familia es el espacio del amor y la solidaridad. También el de la violencia y el incesto. ¿Cómo preservar el sentido positivo de las familias y desactivar sus aspectos negativos?”. Marta Lamas (1947). Antropóloga mexicana.



“Es frecuente que al hablar de la familia se cometa el error de concebirla como algo estático y ajena a los descubrimientos científicos y progresos de la cultura y el arte”. Abel Pérez Rojas (1970). Educador mexicano.



“Vale la pena trabajar por la familia y el matrimonio, porque vale la pena trabajar por el hombre”. Benedicto XVI (1927) Papa de la Iglesia Católica.

"Gran parte de lo mejor que hay en nosotros está ligado a nuestro amor a la familia, que sigue siendo la medida de nuestra estabilidad porque mide nuestro sentido de la lealtad. Todos los otros pactos de amor o temor derivan de ella y se modelan sobre ella". Haniel Long.

"¿Qué puedes hacer para promover la paz mundial? Ve a casa y ama a tu familia". Madre Teresa de Calcuta.

"El lugar donde nacen los niños y mueren los hombres, donde la libertad y el amor florecen, no es una oficina ni un comercio ni una fábrica. Ahí veo yo la importancia de la familia." Gilbert Keith Chesterton.

"Gobierna tu casa y sabrás cuánto cuesta la leña y el arroz; cría a tus hijos, y sabrás cuánto debes a tus padres." Proverbio oriental.

"En la vida familiar, el amor es el aceite que alivia la fricción, el cemento que une, y la música que trae armonía". Eva Burrows.

"La familia es el País del corazón. Hay un ángel en la familia que por la influencia misteriosa de la gracia, de dulzura, de amor, hace que el cumplimiento de los deberes menos fatigosas y las penas menos amargas". Giuseppe Mazzini.

"Las familias son la brújula que nos guían. Son la inspiración para llegar a grandes alturas, y nuestro consuelo cuando ocasionalmente fallamos." Brad Henry.



"Tener un lugar para ir - es un hogar. Tener alguien a quien amar - es una familia. Tener ambas - es una bendición". Donna Hedges

"Llámalo clan, llámalo red, llámalo tribu, llámalo familia: como quiera que lo llames, quienquiera que seas, necesitas una.". Jane Howard.

"Tu no eliges a su familia. Ellos son un regalo de Dios para ti". Desmond Tutu.

"Yo sé por qué las familias han sido creadas con imperfecciones. Te humanizan. Están hechas para que te olvidas de ti mismo de vez en cuando, para que el hermoso equilibrio de la vida no se destruya". Anais Nin.

"Al final del día, una familia que ama debe encontrar que todo es perdonable". Mark V. Olsen y Will Sheffer.



"Familia es: una unidad social en la que padre está preocupado del estacionamiento, los niños con el espacio exterior, y la madre de espacio en el armario". Evan Esar.



"Haz que tus familiares te reverencien más que te teman, pues el amor sigue a la reverencia, más que el temor al odio". Demóstenes.

"En todas las maneras concebibles, la familia es un vínculo con nuestro pasado y nuestro puente hacia el futuro". Alex Haley.

"La familia es la unidad fundamental de la sociedad, así como la raíz de la cultura. Es una fuente perpetua de fomento, promoción, garantía y emocional reabastecimiento de combustible que permite a un niño aventurarse con confianza en el gran mundo y llegar a ser todo lo que puede ser". MarianneNeifert, en Dr. Mom's Parenting Guide.
Si a continuació trobeu a faltar alguna intenció que heu demanat prèviament,

digueu-nos-ho si us plau a la Sagristia abans de començar la Missa. Disculpeu les molèsties.

Intenció de pregària a la missa

DESEMBRE. Dissabte 28, Els Sants Innocents, màrtirs: 19’30h. Diumenge 29, LA SAGRADA FAMILIA: 11’30h: per la feligresia. Dilluns 30: 19’00h. Dimarts 31: 19’30h. GENER. Dimecres 1, SANTA MARIA MARE DE DÉU: 11’30h. Dijous 2, Sant Basili el Gran i Gregori Nazianzè, bisbes i doctors de l’Església: 19’00h. Divendres 3: 19’00h. Dissabte 4: 19’30h. Diumenge 5, DIUMENGE II DE NADAL: 11’30h: per la feligresia.
MISSA DE REIS

El dilluns dia 6 de gener, Solemnitat de l’Epifania del Senyor, la Missa serà com cada diumenge, a les 11’30h.


MISSA FUNERAL PEL CARDENAL RICARD MARIA CARLES

El dilluns dia 30 de desembre, a les 12 del migdia a la Sant Església Catedral Basílica de Terrassa (El Sant Esperit), el nostre bisbe Josep Àngel presidirà una Missa en sufragi per l’ànima del Cardenal Ricard Maria Carles i Gordó, a la qual ens convida a tots.



El Cardenal Carles va néixer a la ciutat de València el 24 de setembre de 1926. Rebé l’ordenació presbiteral el 29 de juny de l’any 1951. Va ser nomenat bisbe de Tortosa l’any 1969 i arquebisbe de Barcelona l’any 1990. Fou creat cardenal pel beat Joan Pau II l’any 1994. Era arquebisbe emèrit de Barcelona des de l’any 2004. A la matinada del dimarts dia 17 de desembre va morir a la ciutat de Tortosa.

El Sr. Bisbe encomana a la misericòrdia de Déu el descans etern del Cardenal Ricard Maria, i demana als diocesans la seva pregària pel qui va ser també el nostre pastor diocesà entre els anys 1990 i 2004. Descansi en pau.
Missa a la residència d’avis de st. miquel de guanteres

Cada primer dissabte de mes a les 12’00h. La propera serà el dia 4 de gener.




PARRÒQUIA DE SANT MARTÍ DE SORBET

VILADECAVALLS
MISSA: De dilluns a divendres a les 19’00h.

Dissabtes i vigílies a les 19’30h; Diumenges i solemnitats a les 11’30h.



CONFESSIONS: Abans de la missa i quan es sol·liciti.

DESPATX PARROQUIAL: Dijous de 18’00h a 19’00h. Tel: 937887241

Rector: Mossèn Joaquim Fluriach Domínguez. Tel: 610280969

Correu ordinari: Plaça de l'Església, 1 - 08232 Viladecavalls

Correu electrònic: mnjoaquin@gmail.com



http://www.santmartidesorbet.org


La base de datos está protegida por derechos de autor ©espanito.com 2016
enviar mensaje